Wednesday, October 12, 2011

Ulamak Wilayah Bersiap Hadapi PRU13

Kuala Lumpur,12hb Okt 2011. Ketua Dewan Ulamak PAS Wilayah Persekutuan (DUPWP) menegaskan bahawa pihak dewan bersedia untuk menggempur Umno-BN dalam PRU13 yang akan datang.

Beliau menegaskan demikian selepas mempengerusikan mesyuarat Dewan Ulamak PAS Wilayah Persekutuan semalam ketika mengulas tentang persiapan terkini pihak Dewan Ulamak Wilayah menjelang pilihanraya yang dibakal diumum pada bila-bila masa sahaja lagi.

“InsyaAllah kita akan berusaha secara bersungguh-sungguh untuk memastikan kita memperolehi kemenangan dengan menumbangkan kezaliman di negara ini dengan pertolongan daripada Allah s.w.t”kata beliau.

“Matlamat perjuangan kita ialah untuk mencapai keredhaan Allah s.w.t, jadi kami percaya pejuang-pejuang PAS khususnya para alim ulamak pasti akan mencurahkan keringat mereka semata-mata untuk memastikan keadilan akan memperolehi kemenangan menewaskan kebatilan dan kezaliman” tambah beliau lagi.

“Jentera telah digerakkan dan insyaAllah kita akan push jentera kita ke tahap yang paling maksimum untuk membantu kemenangan PAS, setiap wakil urusan Ulamak PAS kawasan telah menyatakan komitmen dan iltizam mereka untuk merealisasikan impian ini” ujar beliau lagi.

Beliau juga turut menjelaskan bahawa InsyaAllah pihak DUPWP juga turut akan memulakan program MAQTAR dalam tempoh yang terdekat dengan menampilkan para ulamak yang berwibawa untuk mencurahkan ilmu kepada para pendengar setianya.

No comments:

Post a Comment